090803

Hej!
Hoppas att allting är bra med er söta läsare..själv så är jag rätt så seg och uttråkad,sitter och väntar på ett samtal från min älskling som jag idag har väntat på i 3 hela dagar.Men men tror inte han har fått möjligheten att ringa,men han ringer väl snart..Dem flesta kanske vet men sen torsdags har inte jag träffat min pojkvän av nån anledning,kommer inte få träffas på ungefär 1 år ,kanske bara då och då..känns jätte jobbigt just nu,helt tomt med tanke på att vi var med varandra hela tiden,dag och natt..har skrivit brev till honom varje dag,känns lite bättre att kunna skriva ner allting på ett papper och veta att han kommer läsa det..
Finns inte mycket mer och skriva,har ju inte gjort så mycket förutom att vara hemma hela tiden eller jobba hos pappa..
Snart börjar skolan,det längtar jag faktiskt till,sommaren har blivit lite långtråkig och vädret är ju inte direkt soligt heller.
Har planerat lite hur det här året ska se ut..Det blir nog plugg plugg o plugg nu det sista året och sen träning på nautilus med tejerna och hem o plugga igen.ska bara ta det lugnt tills min älskling har kommit hem och då ska vi nog flytta från sverige,var har vi inte bestämt än.Men bara bort från sverige.
Nu ska jag gå och glo tv med Tamara som är hemma hos mig och har hållt mig sällskap i dem här 3 dagarna..
Ha det bra!

Im ou't / Nazii




                                      
Här får ni se lite (Mycket) bilder på mig och Toni min älskliing


Kommentarer
Postat av: Leia

Usch vad jobbigt. Hoppas eran relation är stark nog att klara det där.

2009-08-03 @ 21:10:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch va jobbig situation! :( Vart ska han då och varför just 1 år? Hoppas ni klarar detta nu. Lycka till :) Kram

2009-08-03 @ 23:21:11
Postat av: Jennica Björk

HEJ! jag har nu 'veckans blogg' i min blogg! :)



Kika in på länken om du vill anmäla dig, du har till imorgon på dig! :)

http://jennicabjork.blogg.se/2009/august/okej-nu-kor-vi.html#comment

2009-08-03 @ 23:52:31
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch vadorå vart har han tagit vägen? efterlyst av interpool kanske?

2009-08-04 @ 01:24:31
Postat av: Linda Krantz

riktigt synd om ditt liv tjejen lycka till med allt!

2009-08-04 @ 11:39:18
Postat av: Anonym

Hoppas allting ordnar sig, men vart har han tagit vägen? Man blir så nyfiken. Jättefina bilder på er båda, ni passar verkligen ihop :) Många kramar!

2009-08-05 @ 11:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0