ame sllluuuttaa njjju !

hej !
idag har vi tre girl's vart ute och solat och tagit det lungt bara snackat och garvar m.m .. efter det kom vi till mig och gjorde oss i ordning sen var det dags för mig att dra till jobbet sen drog näzi och sahaar till sahaar och efter det åkte dom till link.. och dom är fortfarande där ...... jag sluta jobbet nyss är hemma så tänkte passa på att blogg lite! och berätta.. väntar på att jojo ska ringa mig och sen då? aa sen ska vi gå till trägårn o träffa emmmms :D ! sen får vi se haha ..
näxi och sahaar kommer kanske till mig ikväll som dom gjorde igår haha ! mer och mer snack som vanligt vi har alltid något att prata om.. föresten kom på att vi inte tog bilder igår en dummaren den andra tänkte inte på de.. men från dagens har jag ett få tal =) ! puss o KRAM ! /MARIA

näzi hitta en kille och drog hem till sig inte jag eller sährä visste vem han var :S !


de jalla vi hörs grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0