första skoldagen?

första skoldagen! började klockan ett och samlades, satt och önskade att mitt schema skulle vara perfekt och inte jobbigt. och så tänkte jag, jag hoppas verkligen inte det är långa dagar eller att tiderna inte skulle passa med körskolan och hur vart det när jag fick schemat? allt svärtemot!!!!!!!!! ohh är så arg men vad ksa jag göra? inte ett skit åt saken än att kolla vilka tider jag kan rymma från skolan för att offra lite på körskolan..
efter skolan blev det körskolan. det gick PERFEKT! är på god fart.. teori pluggande funkar som det ska också .. allt är under kontroll.. sitter och är lite nojjig bara hur jobbigt det kommer bli i skolan med att sluta 16 och 17 varje dag från måndag till fredag PLUS jga börjar 8:10 varje morgon ! omg det måste vara ett skämt..
hoppas ni alla andra fick en bättre skolstart än mig?
nu ska jag kolla på tv och sedan sova är ur trött ..
godnatt puss /maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många besökare har ni om dagen?

2009-08-20 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0