Fria vingar eller vingar till att flyga ??

Ja ni, jag har skämt ut mg. I början när jag hörde pareparvaz, fatta jag inte riktigt vad det mena. Så vare någon som sa till mig att det betyder  vingar till att flyga. & på filmen så står det pareparvaz - wings to fly. Så trodde de va så. Men nu när amin sa att det inte stämmde & min morbror & mammas kompis. Så har jag skämt ut mig. Men det gör inget för den är så perfekt för mig
Älskar själva ordet PareParvaz & det betyder mer fria vingar.... Perfekt till mig. Mina svår tider var mer fria vingar .. så då har jag & nazi någon betydelse för den tatueringen :D Men grejen är.. Parvaz betyder flyga ?? .. och vart finns den med.. måste nog vara fria vingar som flyger eller något hah. Men mammas kompis beskriv det såhär.. En fågel som är i sin bur. men släpper ut den & den e fri för att flyga.... aja  Men nazi  är envis & säger att det fortfarande betyder vingar till att flyga

igår så vart vi på Laisla en latin klubb & det va nog den äkligaste klubben jag har varit på. Eftersom folk lätt ingen varan. SKällde ut minnst 5 6 st & knuffa bort allt & alla. Iaf ska inte skryta men jag e snyggast ..HAHA nä driver bara. aa träffa på två gamla vänner, jätte trevligt. Va hemma någon gång runt 4.. vakna nyss. & ska dra in till stan kolla runt stkhlm idag. ingen stan asså.
Senare på kvällen blire Harem ( en persisk discotek )ska fråga folk där vad skälva menningen pare parvaz betyder..  .. kommer nog bli kul

Nu ska jag hoppa in i duschen. hih ... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0