harem

Snart ska vi till hareem. längtar. varför vet jag inte ?? hahah
iaf ska duscha & nej jag gjorde inte fet för.. hihi .. orkar inte ta fram den andra datan & sätta upp bilderna från igår. Det gör jag säkert senare när jag e klar o väntar på alla som vanligt eller imorron på morron.. men nu kan jag lägga in lite bilder från idag. Som de flesta vet så är det festival i stkhlm.. gamla bilar är ute och åker i stan. Det är maratonlöp eller vad det heter & the vocie. Jätte mkt folk ute i stan. Irriterande är det. träffa på ett par st. Man tror stkhlm det är stort vem ska se oss.. haha men man kan träffa på folk iaf. aja nu väntar de på att jag ska duscha.. så puss heeej .. taggad för ikv :D ..  // Sahaar


Några killar vi fick ta kort på



ALLTSÅ OMG :| JAG HAR DÖTT FÖR DEN HÄR BILEN I ÖVER 3 ÅR NU..
GICK FÖRBI AUDI BARA FÖR MIN SKULL. MEN DET VAR STÄNG  MEN
TACK & LOV ATT DE HADE DEN VID FÖNSTRET ...  R8 MIN KÄRLEEK

TRÄFFA ÄVEN PÅ AMIN HAHAH

& där är jag.. PUSS HEEJ NU


Kommentarer
Postat av: Naziii

HAHAHHA AMIIN BILEN (gosh min mage,HA HA

o vadå velat ha R8 i 3 år?den har inte funnits så länge inbillare :D

2009-08-15 @ 22:32:52
Postat av: Anonym

ööh din snorunge.. Jooo redan första året i kungsgåård ja snacka om den. den har funnit skit länge bara att folk börjat använda de nu ..de fanns redan de året i va i tyskland snorunge

2009-08-16 @ 14:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0