Hej hopp

Aaa maria har rätt, det är så dålig uppdatering här på vår blogg. men vi ska. Det kommer snart =)
en vanlig skoldag imorron. allt börjar som vanligt nu. Sista året. Ser fram emot det.. sen blir det ju att FLYTTA från den här staden. vart vet jag inte riktigt. Det lär vi se i mars troligtvis :P ..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu ?? .. sitter hos nazi & hon pratar med toni i telefon. Ska färga hennes hår till mörkbrunt efter hon har pratat med toni & sen blir det filmmys..

hihi jag fyller år om två dagar. 19 WOOW.. nee dt  e inget spec. & på torsdag ska jag göra min tatuering ÄNTLIGEN...

tänkta hyra en loka tills på sönda & ha en tjejmidda med ett party tema.. men grejen är den att jag inte kommer på vad för tema jag ska ja ??.. uush måste hitta lokal först. Sen får vi tänka på tema. mest längtade pressenten är ju fårn min älskling. får se vad jag ska få av honom. haha :D   aja nu ska jag städa lite nazis rum. klara inte av & se det stökigt.. Pysss så längee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0