ingen ordentlig upptadering?

hejhej.. jag tycker vi har vartis piss dåliga på att upptadera.. jag tänkte skriva lite om vad ja har gjort hit tills..
jag var i skolan och började det med ett iv val i historia.. hade ju selver och dom i mitt iv val men dom ska lämna mig ensam kvar haha det var för mycket plugg för dom tydligen.. sen så gick skoldagen som den sluue påbörjade nya kurser som småföretagande A och psykologi A .. det gick super!! har vart på ett glatt humör hela dagen och kommer nog fortsätta såhär också :) .. vi dampade oss som vanligt i skolan.. haha calle (johannas kille) sa en gång till mig och henne, allså ni är så busiga när ni tre är ihop haha ! mycket sant :) ...
efter skolan åkte jag hem och satte mig datorn och tänkte nu ska ja göra ett teori prov då det är mitt 3dje jag gör och så fick jag 57.. blev såklart ännu gladare =) .. så nu har jag slängt in tvätt i tvättmasiken ska ner snart och lägga dom i torktumlaren.. haha riktig mamma !!!! sen får vi se vad ja ska göra :D
MIN MAMMA OCH ÄLSKADE PAPPA kommer om exakt en vecka jipppiii :) nu ska ja ner puss o kram /maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0