kan inte vädret kvarstå föralltid?

hej alla! sitter hemma just nu precis lagt om min ängel som sover så fint ! vill bara äta upp honom..

jag har idag vaknat upp och piggat upp mig sen drog jag och syrran ut och la oss i solen men fan det gick inte att ligga där utan vatten.. så vi tänkte vi drar förbi himpa och sitter med våra systrar lite och badar med sebbe och melisia..
hade inte träffat mina systrar på typ 4 dagar och det är väldigt konstigt för dom är varje dag, men nu är ine mamma och dom här så dom vill inte komma till oss hahah !
iaf vi drog dit badade massor med min pojke och min söta mellis.. haha dom andra "stora" pojkarna dränkte sönder mig haha .. sen kom vi hem hoppade in i duschen jag och sebbe, sen fick jag såklart göra mina systrars hår för dom ska på bröllop ikväll.. så det e därför sebbe är här ikväll.. sen ville han lägga sig och sova med mig så han somnade direkt haha jätte söööööööt e han .. nu kvarstår kvällen? vad ska häna ? ut o dricka eller gå på kattis födelsedag eller inte göra ett skit ?!!
jag sitter och väntar på näz o sähär .. sen får vi se ..
satt och prata med syrran fan va skönt det skulle vara att varje dag vakna upp och känna att man går ut till värmen.. bara tanken på att det är vinter snart gör mig så irriterad.. man blir på sånt super humör av solen .. älska värme !

nu ska jag gå äta något sen kolla när bruttorna kommer ... puss /märi




haha kolla på bilden på ilonas lår och mitt lår.. samma leverfläck på samma fot och samma ställe . KÄRLEK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0