kräftskiva

hejsvej ... jag och mathilda myste lite och hade en liten kräftskiva för oss själva det var så mycigt =) ! vi bara satt och åt som djur och ilona var nära på att spy och frågade allså ni är sjuka HUR KAN NI ÄTA DET DÄR ? kolla på dom haha ! jag och mathilda bara käften på dig :D ..
jag har håller på att tvätta just nu jätte duktigt känner jag mig :D var i körskolan på morgonen kom hem och städade hela huset, sen tvätt och snart ska jag in i duschen och fräscha till mig ska åka och äta lunch på flyget med syrran :) !!
shoppade lite smått igår inget jag orkar lägga in haha men aa..
nu ser jag verkligen fram imot ett par saker .......
* börja skolan
*hej då SWWEEDDEEN
*fylla 18 år
*ta körkortet !
sen hörs vi .... PUSSS ! /mariah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0