när börjar skolan?

hej alla ! sitter hemma och bara inte gör något ! haha ska ut och äta med syrran och hennes familj och med ilona såklart ! får se vart det ska leda oss ?! är hungrig och vill gå äta nu nu nu !
jag har inte gjort så mycket dessa dagar jag inte har skrivit förutom att äta på flyget, jobbat, pluggat och vart hemma ...
justä gjorde ett teori prov på datorn för skojjs skull tänkte jag att jag skulle sitta utan någon hjälp utan bara gissa mig fram och tänka vad jag har för erfarenheter.. vad fick jag då? 49 rätt och det är riktigt bra för att vara första gången och bara gissa haha !
skola på måndag eller tisdag? vissa säger vi börjar på måndag och vissa säger tisdag för att måndag är en studiedag? men va fan kan inte bara kungsgård skicka ut RÄTT information när man börjar .. jag går inte till skolan förren jag vet vilken tid och dag ! jag börjar trean wooow sista året haha och dom första stil & trend elever som springer ut !!!!!!!! HVST3A !

ha en trevlig kväll :) /maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0