sahars födelsedag..

heeej alla ! sitter hemma och har precis gjort mina naglar så väntar på att det ska torka, efter det ska jag fixa mitt hår och sminka mig sen kila mot sahar .. hon sak fira sin 19års dag idag :) ...

vår upptadering har vart skit under senaste tiden .. jag har några bilder från olika saker jag har gjort.. man tänker inte på att fota allt man gör synd nog.. vet inte riktigt vad jag ska säga mina föräldrar kommer hem på måndag :D!!och JAG ÅKER OM exakt 2 veckor .. längtan är stor.. snabb runda blev det i maxi innan jobbet igår, fick med mig jeans leggins, svarta byxer, skitsnygg tröja, och nagel lack hihi!!
MIN BROOORRRRRRRRR MMJJJJ GRATTTIIIS !
aee ha en bra hväll alla ! PUSS/m




haha sebbe såg min handled och sa moster mimi jag vill ha tattuering
också, men det ska står moster maria !haha så vi fick skriva med
en penna =)min ÄNGEEEEL !!!

Kommentarer
Postat av: halaa

vilken bäbiiis! sööööt

2009-09-02 @ 19:16:35
URL: http://halaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0