teori boken klar!

hej alla ! kom precis hem från min första körlektion, skit kul var det och min trafiklärare är underbar! han bara jag känner igen dig och din röst låter bekant!
så svarade jag aa min syster körde med dig för 3 år sen så sa han jaaaaaaaaa justä hon och sally dom var så sprattliga jag skratta så mycket när han berättade vad dom gjorde på lektionerna... ni e sjuka!
iaf det funkade som det skulle allt,och jag är klar med den tjocka teori boken har läst igenom den hela.. och senare idag ska jag på teori kurs i en timma.. sen imorgon dubbel lektioner med körning :D !!
så glad jag är och så lycklig! ska snart krypa ner under täcket och titta på våra bästa år .. min syster linda ringde nyss och så frågade hon vad jag skulle göra så talade jag om att jag skulle titta på våra bästa år, haha så säger hon allså du? hur orkar du fortfarande kolla på det ! dom kommer ingen stans med den serien.. och visst jag kan faktist säga detsamma med ärligt, jag är beroende :S ! det är bra och kul haha..
måste ringa mami idag efter teorilektionen..

igår så var vi på ifk-assyriska ff matchen som spelades i parken.. jag säger bara KROSSSAAADEEE !!!
haha jag själv är ju syrian men stog på ifk's sida för jag tror ni assyrer skulle inte stå på vår sida.. och lite glad är jag att jag inte stog på deras sida, att folk kan vara så dåliga förlorare och ska då börja bråka med ifk fansen :S ! vi skulle ut från läktaren så möter vi assyriska fansen, och så börja dom kasta stora stenar på ifk fansen och säga KOM DÅ NORRKÖPING KOM FRAMFÖR MIG SÅ SKA VI KROSSA ER OCH ERT LAG :S liksom herregud? det är ett jävla spel. tänk om ett litet barn hade fått stenen på huvudet? och så kommer polisbilar och omringar stället. men tror ni dom vågar gå fram? nej poliserna är så fega.. iaf matcken slutade 5-0 (med 2 mål som blev offcide också) till ifk när jag gick där ifrån men sen hörde jag att dom gjorde ett mål så det slutade 5-1...
bra och riktigt bra spelat ifk ! äntligen lite glad blir man när ni spelar ! haha
nu ska ni få lite bilder från olika dagar.. ha det bra ! puss  /mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


sahar föds utav mig!
mathilda och jag åt planka iget medvetet så kollar mathilda ner och säger du har ett J av ditt mos och jag ett T !
sebbe var helt inne på att IFK skulle vinna och yes det gjode dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man märker verkligen att du gillar den där pojken

2009-08-08 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0