Vingar till att flyga

Nazi - Vingar till att flyga
Mitra - Vingar till att flyga, går man in djupt är det fria vingar  ( hon har bott i iran 25 år & borde veta bäst )
Morbror -  sa att de alltid drev med hans kompis. som hade brutit fotten, & kompisen hade varit hemma i 1 månad för att fotten skulle läka. sen när den blev bra igen. så sprang han ut & körde fotboll & skutta & allt. Så de kalla honom. Pare parvaz ali. något sånt..  alltså han menar attt.  Vingar till att flyga.  för han vart fri. ( friavingar)
Mochde sa: en fågel som är instäng i en bur. man släpper ut den & den flyger alltså den är fri för att flyga

SÅ jag tolkar det.. En fågel som.. har vingar till att flygga och är frii ..
hahahaha.. så mobbad jag är.skämt ut mig :D


Kommentarer
Postat av: NAZI

Ditt fucking handikapp du kan inte ens stava mojdes namn rätt "mochde"HAHAHHAHAHHAHAHHAHHHAHAHAHHA

2009-08-15 @ 19:05:52
Postat av: Anonym

HAHAHHHAA.sug

vad vet jag hur det stavas hahaha

2009-08-15 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0