00:16

Jävla vad jag hatar att ha lågt blodtryck & migrän samtidigt. Migrän är  på väg känns det som ..  inte nog med det så har jag bränt mitt lilfringer som är varm o gör ont. håller i en isflaska hela tidne. O lyssnar på Against the grain hela tiden..

idag gick jag upp 10 för följa tamara  o nazi. de har grejer o göra. Sedan satt vi oss på china resturang och tog en varsin buffe & käka sönder. men som vanligt så orkar man ändå inte mer än en talrik.. Sedan bestämde vi oss för att  åka till lnkg. softa där ett tag. VI var på stan en stund. köpte goda munkar. Sedan satt vi oss på buss nr 3 mot RYD.. för träffa awat... >Vänta. för er som känner awat ... Kan ni se honom promeneraa ???? .ne ne det ä'r verkligen inte awat. Iaf träffa hononom o salla.. Sirre kom o plocka upp oss. Sen gick vi hem till Awat. satt på hans mysiga underbara går. hopppa studsmatta & hade det chill.....  aa sen har ja vart med mamma o handlar & träffat min underbara maria..

iaf nu ska ja till min kudde o säng för att sova. en ny dag väntar på mig.. hihi haha hoho.. det är torsdag imorron??? :D:ähh ingen fattar ändå..

godnaattt





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0