090701

Hejsan alla kära läsare!
Hur mår ni?Själv så mår jag inte så bra just nu,är jätte irriterad med tanke på vad som har hänt i körskolan o nu sitter mamma o tjatar om att ja slösat 14000 i onödan.
Kan bara säga såhär,va absolut inte lika dumma som mig och välj Arres Trafikskola!
Jag var nära på att bli blåst flera gånger,kan inte säga att det är ägarens fel men jag vet att receptionisten Jessica som jobbar där har försökt "blåsa" mig ett antal gånger,som att skriva att jag ska betala 5600 för 10 körlektioner och riskettan,vilket självklart var fel och jag var tvungen att rätta henne 3 gånger om för att vi skulle komma fram till att det var mycket mindre än det jag skulle betala.Igår var jag där och begärde tillbaks mina pengar som jag betalat för yttligare 10 körlektioner eftersom jag behövde det men så säger hon så här: Du får tillbaks dem på ett vilkor,jag vill aldrig mer se dig här och du är inte välkommen här mer..Jag har betalat dem 10000 kr för deras så kallade "Stora paket" dr ingår Teori och lån av deras datorer,Halkan,Lån av bil vid uppkörning,och 18 körlektioner.Jag förstår mig inte på henne,TROR hon jag har betalat 10000 för ingenting? Det enda jag har gjort är Halkan som dem betalat för och kört mina 18 lektioner och inget annat?O nu plöstligt är jag inte välkommen dit för att ens plugga till min teori som jag har betalat för :S?
Vill bara gå till pressen med det här och visa vad dem gör och hur dem tar ens pengar utan att ge nått tillbaks!Det är hon som gjort fel i räkningarna och istället för att be om ursäkt är hon uppkäftig och kaxig mot mig?hon kunde inte erkänna att hon hade SÅÅÅ FEEEL!! men hon har ju skämt ut sig o detta som har hänt har sina konsekvenser för henne!
Nog pratat om detta nu,vill byta ämne så jag slutar tänka på det som har hänt,blir bara så argggg!
Som ni vet var jag,min syster och Tamara i växjö över helgen och vi kom hem i söndags..ka nbörja berätta lite kort om vad som har hänt sen dess:).
Vi klev av tåget och åkte hem till Tamara för att lämna resväskorna,Vi la oss lite i sängen så trötta som vi var och då ringde älskling mig som jag hade saknat jättttee mycket och bad oss komma till Cromwelhouse,Vi var där en stund med Hedi & Toni o prata lite  allmänt skit hehe.Fick se Sahar och Maria också efter hundra år när vi satt där.
Efter vår lilla fika så åkte jag,Toni&Tamara hem till mig och skulle kolla på film men vi tog en lång promenad först och berättade lite om hur det hade varit i växjö för Toni,efter det åkte Tamara hem med sin mamma och jag och älskling var kvar hemma hos mig och kolla på film o myste :).
Dagen efter gjorde vi väl inte så mycket förutom att gå på stan o kolla på kläder,jag fick med mig 3 jätte fina klänningar som älskling köpte till mig och ett par jätte fina klackskor som jag ska ha på mig på lördag när vi ska till Hugo hihi.Senare vid 7 tiden var jag,Tamara,,Fadi &Toni hos Nori & Iskander,vi satt på balkongen och mobba varandra och umgicks lite,Grabbarna skulle till Cromwell och därefter till Måndagsklubben så jag o åkte hem till mig och kolla på film o vänta på min älskling som skulle komma hem vid 3 tiden,Otur som han har stackaren så somna både jag och Tamara så han fick ringa flera gånger för att väcka oss o säga att han var på väg hem,Förstår inte varför jag var så trött som jag var,Vad har hänt med mig?haha.Hursomhelst,Toni kom hem vid 3 som han hade lovat o va lite halvfull,OHH jag älskar när en kille luktar Öl,Sexigt!Någon som håller med mig?haha
Hm nu har jag berättat om allt,eller nej jag missa o berätta vad vi gjorde igår,På dagen var vi i ågelsjön och bada o sola o på kvällen vidare till Trädgår'n där man träffa massor folk man kände,trodde det skulle vara tomt det var ju en Tisdag :S?men myggorna lät oss inte vara ifred så vi åkte till Cromwell men dem skulle stänga kl 12 så vi åkte till Q-Bar istället och drack lite Bacardisar (Me lööve) o splea biljard.
Det var allt,Har ni märkt en sak? När jag skriver ett inlägg så är det som typ en halv harrypotter bok eller nått,hoppas ni inte får huvudvärk,ni får jätte gärna säga till då :).Men det kan bero på att jag inte är så aktiv i bloggandet så allting kommer med en gång :p..Oj nu sitter jag kvar o skriver ju haha nej nu ska jag o Tamara gå och äta sen ska jag vänta på Toni o kolla på film sen sova
Godnatt sötnosar! 



                           Im out / Nazii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0