090704

Hejsan!
Det är många som har kommenterat inlägget angående Kissie bloggaren och vissa undrar varför jag inte laddar upp bilderna..
Självklart vill int jag riskera att bli anmäld för en dum blondins skull så det borde ju ni förstå?Och själv tycker jag det är ganska pinsamt för henne,det är ju liksom bara att sätta sig i hennes sits.
några andra kommentarer jag vill svara på här i inlägget led så här : "Varför bryr du dig om hennes sexliv har du inte eget orka vara omogen". Det jag vill säga är att Kissie predikar om att hon vill eller att man SKA förlora sin oskuld med den man har gift sig med..o det hon gjorde var ju inte alls rätt med tanke på hur hon hon predikar o vad hon predikar om?
Som många andra bloggare inte kan vara sig själva och säga vad dem tycker istället så låtsas dem bara.
Det är ju bara att ta en titt på Desirees blogg.Hon är ju just nu bland "storbloggarna" och hon tjatar jämnt om hur mycket hon hatar rök och ciggaretter men man har ju sett flertals bilder och videoklipp på henne där hon har en cigarett i handen?
Vill bara bevisa att ingen igentligen är sig själv eller visar sitt riktiga ja i bloggandet..det enda dem får uppmärksamhet ifrån är att kränka andra och få det o se ut som att dem lever bästa livet och är helt perfekta vilket dem absolut inte är.En tonåring sa inte sitta bakom en skärm och läsa allt detta och vilja vara som dem för det är inte hur dem är utan allt är bara samlat Bullshi* o brist på liv.Dem förstör tonåringarnas liv,men det lägger ingen märke till allt handlar bara om dem och deras ansiktsbehandlingar och utekvällar i Stureplan tillsammans med killar/tjejer!Det är fel tycker jag,någon som håller med mig?!?
Tack för mig.
Im out / Nazii


Kommentarer
Postat av: R

fina ögon du har :)

2009-07-04 @ 22:23:31
URL: http://liibeerty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja håller fullständigt med dig!

2009-07-04 @ 23:06:23
Postat av: vendela

fast kissie provocerar väldigt mycket också;)

2009-07-04 @ 23:35:22
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: Soufya i Dubai

Hahaha såååå BRA SAGT!

<3

2009-07-04 @ 23:38:33
URL: http://soufya.blogg.se/
Postat av: Starcevic - you will love it!

www.starcevic.blogg.se

2009-07-04 @ 23:39:10
URL: http://starcevic.blogg.se/
Postat av: .

för att du inte kan leva det livet

2009-07-05 @ 17:58:52
Postat av: .

haha herregud asså, gumman det är du som inte har ett liv. festandet i stureplan är att ha ett liv inte att gå till horotten dehli mm och tro man är tyra banks åk till sture där kommer du va en liten rund prick

2009-07-14 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0