arlanda...

hej..
igår var det fram och tillbaka mellan om vi skulle åka och hämta mathilda eller någon annan .. det var iaf jag faten,ilona,melisia och så tvingade jag med mig min söta kusin samir tills slut ändå :D !!
haha fick lura honom och ljuga och säga faten är inte med jag lovar dig hit och dit, så ber han mig svära på gud att hon inte är med? då skrev jag kom ner nu som ett litet barn ! haha hon kom ner och ville strypa mig när han såg henne i bilen.. men va skulle jag inte göra för att mathilda skulle få en super överraskning då haha !
hela jävla vägen hem så irriterade mathilda och samir mig, melisia somnade i sin mosters famn jätte gullig ! och ilona var en trafiklärare och GPS, och faten letade efter michael jackson låtar och skriker MARIA din bror :), och jag börja sjunga o flippa hahah !sen iaf så stannade vi av i mc som vanligt, fettot mathilda är ju alltid hungrig. vi kom hem senaren vad jag trodde.. vi kom iaf fram till lindö och faten berättar hennes lilla historia om en groda som är hos henne varje sommar och att dom döda henne men hon är tillbaka hahaha vi fatta noll..vi gick in i mathildas rum o snacka lite sen satte vi oss i bilen igen alla förutom faten och melis.. vi åkte till johanna och snakca lite där sen åkte vi och lämna samir sen hem och sovaaaaaa efter den långa kvällen !

snart ska jag in i duschen sen fixa i årdning mig och jobba. efter jobbet lär vi märka vad som kommer hända.
GRATTIS TILL GINA SOM FYLLDE 18 IGÅR. ha en bra dag/ mariaJ




Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig resa det var=)

2009-07-13 @ 10:49:35
Postat av: Anonym

jag undrar om det gör ont att ta hål i örat där du har? vill gärna göra med vågar inte

2009-07-16 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0