BARA 2 DAGAR KVAAR

also förlåt för dålig updatering men vi har haft mycket & göra. men ändå inte. eller jag ska inte ljuga, vi har inte orkat. varför vet jag inte . vi har sutit vid datan men inte skrivit något. & varje gång säger .. aa vi skriver något nu. men blir inte av iaf.  väntar på att mina bröder ska komma. ska gå o hämta de, Dde har vart på kollo sen måndas, hihi kuul ... jag har SAKNAT min bröder, känns så tomt hemma utan bröderna & mamma. Mitt liv är de.
Mamma är nog det bäästa som finns i världen för ett barn. hur mycket man än sviker så finns hon alltid alltid däär ovasätt vaad. den som har tagit hand om mig i 18 år o meer kommer det va om gud vill. sen är det upp till mig & ta hand om henne. ooh helt sjuk att mamma är det bäästa skapelsen.. Älskar henne sjutk mkt .  nog pratat om det. så måste jag sägaa att jag e sjuuukt glaad,, vet ni varföör ??:. JO föör både MAMMA & SOOOFIAA kommmer på MÅNDAG!!!:. oh så glaad jag är.. kan ni fatta. träffa sin bäästa vän efter 1 år ??? helt sjukt, ja längtar ihjäl mig ... snälla låt tiden gå snabbt till månda. & de 2 veckoorna seegt.. iaaf nu ska jag stääda. innan de där   snroungar kommer :D


fint ja fixa nazis hår eller hur ?:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0