bilder gör bloggen ??

Det va någon som sa till mig för några dagarn sen.. bilder gör så man får luften o läsa.. e dt verkligen så ?? själv så läser jag bara de jag e känner och ser jag något som verkar intressant så läser ja det självklart på andras folks bloggar. Men helst kollar ja på bilderna, det e roligare ..

men iaf det har inte hänt så spec mkt igår. va en helt vanlig dag, badet sen uppe hos en kompis, sen satt ja o maria i min gård o prata om allt .. det e sjuka är att så fort något händer mig, det första som alltid har vetat dt e nazi, varför vet ja inte. kanske för ja har känt henne längst o vi vet allt  om varan. men iaf jo visst sofia o maria vet oxå allt om mig. men nazi e den första som får veta. men de här senaste veckorna har vi inte vart me varan.. Juste sofia kommer om drygt 2 veckor.. Jaja vi vet hon skule ha vart här igår, men hon kommer ju med hennes pappa. o hennes pappa jobbar fortfar4ande här så han har arbete o sköta om 2 veckor här:P .. kul ska vi haa. Lisebeerg, bada, umgås, flippa ur. & massa mer.. bara ja nazi o shofii :p .. Iaf
nu ska ja iväg till stan med mamma, har körlektion halv 4.. & maria jobbar till 4, blir att träffa henne senare & hitta på något med mupparna eller något ... Glömde säga en greeej. ja kommer kugga hur lätt som helst på uppköringen. igår när ja körde framför maria o anonym 1, glömde ja byta växel hela tiden. Hade på 2,3 friläge hela tiden när ja starta bilden. självklart ska den vara på ettan men nä sahar bliv nojig framför folk:P .. iaf.   får uppdatera senare :D bilder kommer senare oxå :P   /saa


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJDÅ bästa bloggen :( jag åker till kroatien inatt kommer sakna er :( :( ska försöka läsa från kroatien jag lovar ni får inte sluta skriva då kommre jag inte orka leva mer om ni slutar skriva älskar den här bloggen mest!!!!! (L)(L)(L)

2009-07-01 @ 14:35:52
Postat av: Soufya i Dubai

Vilken fin blomma :(

2009-07-01 @ 16:53:37
URL: http://soufya.blogg.se/
Postat av: MARIAJACKSON

haha vi ska försöka blogga hela tiden kääät ! ha det så bra där gumman PUSS !

2009-07-01 @ 17:20:54
URL: http://samanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0