...

heeej allllla ! hur är det med er? med mig är det super bra !
vet inte riktig vad jag ska skriva haha, har inte gjort så mycket har faktist bara varit hemma,jobbat och en dag spenderades i link med syrran vi shoppade en massa snygga saker, smycken, jenas (dö läckra), jenas jacka, linnen och små saker som tjejer behöver.. hittade ett par skit snygga skor på scorett men hittar tyvärr ingen bild på dom på hemsidan, men är lite osäker om jag ska köpa dom.. eftersom de var höga med skit sköna och så var det nitar på dom ,men det kännes för mycket..
idag ska min kusin ha en inflyttnings fest får jag ryck och ork så går jag dit med mathilda samir!
om exakt 2 månader är det en jätte speciell dag :D ! och om 6 dagar åker min mamma och pappa bort och lämnar mig i en månad :(!  kan faktist vara skönt att vara ensam hemma men inte så länge haha ..
och det här vädret irriterar mig och väderprognosen ! soligt med 21 grader? mycket sol det är när man tittar ut ..
kan ge lite allmän info, sofia åker på måndag
nu orkar jag inte skriva.. föresten, många läsare det har vart fastän ingen av oss tjejer skriver något..
har ju tyvärr inga bilder med har videoklipp. men någon som vet hur man lägger upp det? haha skit roligt när jag ber sabri min kusin att pussa min hand och säga min kusin maria är bäst! så fick han lite massage :) ! någon som vet skriv så ska ni få se han gör allt för lite massage av mig.. ha det bra/mariaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

ruttna ladda upp

2009-07-28 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0