fjärde gången..

shululullululu däääääääär !
jag måste bara säga vilken film, vilken jävla film jag har sätt. kan rekomendera den, riktigt värd att se helst om man är från något mellanöstersland.. det är en film som heter whatever lola wants.. jag har kollat på den nu fyra gånger haha, en gång igår med sally och ilona sen idag tre gånger, och som sagt vi alla tre vart ju förälskade i killen som var med, och det kan jag lova att ni med kommer bli, vilken sköhet herreeegud vilken kille! iam in löve..
har inte gjort så mycket idag än att jobba sedan kollat på filmen, ska snart ut och ta en promenad och därefter ska jag plugga teori... imorgon sägs det att det ska bli fint väder, ska man lita på det? haha det är frågan ..
vi var i trägårn i helgen, så himla mycket folk helt otroligt, borde öppnas fler sånna ställen i norrköping !!

svininfluensan är helt otrolig, nu sprids den i norrköping mer och mer, det 22 åringen är det ju hur synd som helst om. hans vänner var utomlands och hade kul dom blrv smittade kommer tillbaka och hälsar på deras vän den 22åringen och han blir smittad också. hans vänner som vad utomlands blev botade direkt men han den 22åringen fick lunginflamation och därefter fick vård.. synd att han var ute så sent ! hans liv har knappats börjat..
hoppas detta vaccin kommer ut så snabbt så möjligt, det behöver hjälpa massa folk! så inte alla blir smittade..

nu ska jag gå ut och ta en promenad, puss ! /mariaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0