grattis till er!

hejsan på er !
har haft en tuff vecka att vakna varje morgon klockan fem och jobba ..
jag har för det mesta bara jobbat och jobbat och tagit det lungt med nazi och sahaar hemma hos sahaar.
känns som att ingen av oss har uppdaterat på länge, ibland känns det verkligen som att man inte vill inte bara skirva om vad man har gjort o sånt. men ibland så har man heller inte lust att skriva ner något annat heller.
aja nu skriver jag lite bara haha. en dag under den här veckan så har jag garvat så mycket åt sahaar. hon ringde en killkompis till oss och drog sitt garv. och vad tror ni jag gjorde? garvade i en halvtimma tillslut fick jag ont i magen !
haha hon är en rikig pajjas..

som idag för tio år sedan gifte sig min syster med sin man ! GRATTIS till er två på eran 10-års dag !
hoppas ni lever gifta och lika lyckliga tills döden skiljer er åt !
måste ringa till min jävla tandläkare på måndag, min tand har gått sönder !!!! allt är skitungarnas fel för dom bråkade och jag skulle skydda melis så slog hon i sitt huvud i min haga o en bit av min tand e borta ....
idag kommer määääääääääääääättt hem :D haha vet inte ens om jag har lust att åka och hämta henne förlåt älskling :( .. men lär kanske bli illa tvungen eftersom det inte finns buss eller tåg.
ajjjjjjjja jag är trött på allt haha hej då ! /mariajackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0