Halvars mmmh gottigott

Jag har verkligen ingen lust o blogga, men ändå så vill jag, eftersom ingen har uppdaterat något nytt.. Ja ni, igår så städa ja o mamma hela huset upp&neer, släggde grejer som vi inte behövde, o la ut två nya mattor som vi köpte, Det vart klockrent,  & snart kommer nya soffor o en ny tv data&databord. Gör om allt sådära. hihi.. Iaf efter att vi hade städat, la ja i hårfärg i hårt, o vänta in maria. maria kom o käka lite medans ja duscha. efter dt gick vi till halvars, assså MMMMMHHHH
deras mjukglass fööör bara 10 kr är fan mig goodaast...  iaf
där efter gick vi in till stan, träffa nazi & tony o massa andra folk, men menningen va att vi skulle träffa nazi&tony.. stog o prata massa skit tills deras film började, sen gick vi vidare till gotto satt o snacka lite skit me ibbe&kristian, senare träffa vi på ibbe följde med honom till busshållsplatsen. o sen till mc köpte vatten haha, sen gick vi en promenad & larva oss. haha JUSTE mr poki e nog den trögaste människan som finns!!.. hih haha hoho...  mitt hår vart jätte fint, men behövs göra en gång till. juste måste göra mina ögonbryn nu..

maria jobbar fram till 4 sen börjar hon 7 igen till 10.. medans hon jobbar ska ja & nazi ta en fika dt va länge sen. vi har mkt o prata om :D ...  nu ska ja fixa mianögonbryn & kolla på tv me mammi... <3
pusss på er <3 /sahiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0