han är hemma !

hej !

jag vill bara säga att min älskade SÖTASTE pojke är äntligen hemma ! Har längtat tills denna dag ska komma.. och ja här är den. hur jag och han hoppade på varandra och kramades, och ja moster maria börja få tårar, sen sa han pappa mamma jag ska ju till er att moster maria va den som hade saknat mig mest ! sååååå söööt asså dödar mig på plats !
ska umgås med han nu ett bra tag och ge igen allt vi har missat.. ni skulle få bilder på honom men förstår inte varför min dator kabel inte fungerar :( .. puss /m

justä måste säga att designen vart KLOCKREN ! fint sahaar:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar gilla han mycket va??

2009-07-05 @ 00:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0