nagellack gör sommaren

Nagellack gör sommaren precis som klänningar. Jag o mina nagellack e cp tsm :D..
Nä men de senaste veckorna har jag blandat nagellack. Orka ha en & samma färg på alla
tio fingrana, som förra veckan hade jag gul på ena och lilla på andra handen. & den här
veckan gör vi varan lilla & rosa, De e sjukt fin. Köpte en fin nagellack igår från kicks
den va lilla glitter jätte fin.. 30 kr på rea haha.. 

Iaf igår gjorde vi inget spec åkte till maxi, gick promenad, käka på mc tsm me fadi&Paul&mariaa.sen gick vi vidare till vasa, satt där o prata hade kul.. sedan gick vi hem o kolla på MJackssons dokumenter, dt va väldigt intressant. Ne nu ska ja iväg ner till stan igen tsm me mamma, hon har hittat en fin svart matta som hon ska ha här i vardagsrummet. bäst för henne att den e fin. sen kanske ja ska f'rga mitt hår till ljuust brunt, som ja har för 4 månader sen i bara 3 veckor eller något.. haha. Men röd & svart hår passar mig meest. RÖD ska ja&nazi ha på hösten, då ska vi göra röd tsm, för dt passar så bra me hösten, vaarm fäärg. aja. maria jobbar o slutar kl 5. själv så sitter jag o slappar o njuter av min sista sommarlov.. men nu ska ja iväg. Pyusss på er <3 / sahaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0