nyköping!

hej alla ! ingen av oss uppdaterar, bbaaad girls ! jag ska försöka göra det så ofta jag kan men jag har så mycket att göra jobbar för fullt och försöker vila ut mig på den tiden som är över.
igår jobbade jag sen tvingade mathilda mig med dom till trägård, vi satt där och prata osv.. sen kom vi överäns att vi skulle promenera till lindö och äta.. så det gjorde vi sen kom ilona och vi satt där sedan gick ut och städade bilden haha döda en snigel också!!! hatar djur :D .. förutom delfiner...
efter det så åkte vi och bytte bil och åkte till nyköping för att hämta sally och hennes mamma från skavsta flygplats.. känns som att jag ruyttnar i alla flyplatser hahaha från norrköpins till arlada sen skavsta..
och efter det gick vi och tog en lång promenad till, snacka om att vi förbrännde och att mathilda gav mig huvudvärk..
jobbade nyss morgon och kom hem vid och mathilda ligger fort o sover så gott medans jag inte kan sova.. jag ska in och duscha sen packa för vi ska till badhuset idag.. jag ilona mathilda och sally ..ska bli kul, OCH SOLEN VÄLKOMEN TILLBAKA !
vill till söderköping och äta glass idag sen hem och sova efter en sån jobbig dag för imorgon blir det jobbigt på jobbet.. charter tuill turkiet på morgonen !! usschhhh. ha en bra dag .. puss/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0