rätt sjukvård?

hejsan ! hoppas alla mår bra? jag mår lite sådär, är förkyld och så har mina ögon blvit helt röd sprängda?
helt sjukt, rikgde vårdcentralen i morse och det är helt otroligt man får aldrig rätt sjukvård tycker jag inte. antingen finns det inte läkare eller så har dom fullbokat?
ska man verkligen behöva tjata och tjata på dom för att bara få en läkar tid.och så är dom så otroligt snåla med mediciner och säger allt finns recept fritt !!! ohh !!!
ni som känner mig kanske vet hur jobbigt jag har det med min mens värk och jag har bett om att få smärtstillande tabletter flera tusentals gånger,har åkt till akuten, svimmat,spytt m.m.. det är ingen som bryr sig eller tar det på allvar, det ändadom säger ät det finns p-piller som kan hjälpa dig.. men va fan kan dom aldrig förstå att jag inte vill ta p-piller.. herregud att man ska behöva bråka med sjukvårdspersonalen för att få en tid !
men jag fick iaf en tid till att gå ta prover och kolla på vad som säger.
upptaderar senare när jag är tillbaka.. puss o kram /ma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah de sant de du säger!

2009-07-06 @ 22:44:54
Postat av: Anonym

håller med dig.dom hjälper aldrig

2009-07-07 @ 13:40:56
Postat av: Anonym

jobbigt.jag har ingen värk

2009-07-08 @ 07:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0