roli kväll

Måste bara säga, jag hade så rolgit igår, trodde dt skulle vara tråkigt pga att det itne va så mycket folk ute, men dt va riktigt kul. inget sådära spec wow, men jag hade eller vi ...  Började med att  nazi kom till mig, vi fixa oss & sådära, drog till deli.. förstår verkligen varför alla säger h*rställe, alla  tjejer e fan galna där, dansar sönder på bord o skit. aja skit i de.. jag nazi satt där snacka drack snacka drack o drog vidare till otten. där vi gicki in på varsin toa, & hör någons röst. va itne säker på vem det va men jag börja ropa efter FELICIA. o nazi ropar efter haha. sen hon skricker sahar ?? nazzi??. hahaha hur mkt ja garva. gick ut o dansa med henne o natta, natta ville till palce, vi drog ditt och dansa lite, efter ett tag vart det tråkigt & för varmt. så vi drog till ottten igen. haha.. träffa massa roligt folk. men vi sket i alla o bara dansa loss.  sen va ja hemma starx efter 4..  & nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra idag.. måste till stan o köpa min kläning allså :P .. bilder kommer senare när feilici har hitta sin sladd & nazi laddar upp sina :P puss // saa


måste bara sätta ut den häär.. Här har du MR.POKI
" har sätt alla dina bilder, du har aldrig haft långt långt hår"
aldrig vaa ??

Kommentarer
Postat av: .

o va e du rå

2009-07-04 @ 15:57:55
Postat av: .

O va e du

2009-07-04 @ 16:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0