Sa; SOO HAPPY

úrsäkta men jag e så GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD =D ..
fick nämligen ett samtal av ett okänt nr för någon halv timme sen.. Jag hör någon säger hallo hallo flera gången. jag trodde va någon som hade ringt fel. men efter ett tag hon bara sahaar ? .. ja doog det va min SOOOOFIAAA som ringde från dubaai.. vart glad men vi hann inte prata så mycket. fick inte äns fråga hur hon mår. hon fråga direkt  om jag va hemma & var min mamma vaar hemma. som tuur så var jag hemma & min mammi.. hon bara min pappa vill prata med hennes. ja fatta direkt att det handla om att hon skulle komma till SVERIGEEE :D..
så sooofiaaa ska va hooos min i 2 hela veckoooor bookaad & klaart. så underbaart.. längtar så mycket. & nej ingen annan än jag sofia & nazi ska vara :D låter som ett barn. men det e bara för ja vill ha henne för mig själv. har inte sett henne på ett helt åååår.. fattar nii..  inte se sin bäästa vän på ett helt åår. det e sjukt asså.. !!!   hon e som min&naziz lillasyster. jag sväär. vi har alltid tagit hand om henne. sjukt asså.. jävla snorunge haha!!.. MEN VIII ÄLSKAR DIIIG  SES OM 8 DAGAAR.... <3<3


sahaar 16 år & sofia 14 :D

Kommentarer
Postat av: Soufya i Dubai

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D



hahaha så små vi var :O

MINA STORESYSTRAR ÄNTLIGEN TRÄFFA ER IGEN <3

2009-07-05 @ 22:43:54
URL: http://soufya.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas att din dag har varit bra :D

2009-07-06 @ 01:09:08
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0