TEOORIII !

har jag pluggat I TVÅ TIMMAR NU ! det dödar på min energi allså..
igår var jag på riskettan också, skönt att ha den avklarad och nu är det bara tre saker till som måste vara gjorda till början av oktober då efter som ja fyller i sep...
har också precis gjotrt mina naglar ska hoppa in i duschen och pigga upp mig sedan får vi se vad dagen erbjuder..
haha måste också säga en sak som hände igår, jag och syrran ilona skulle förnya våra pass. mamma kunde inte följa med så vi gick för hennes då .. det var en polis kille som fick hjälpa oss han såg ändå ganska bra ut också.. sendan frågar jag om mamma och pappa måste följa med? då svarade han neej det räcker med en av dom men någon måste vittat att det är din pappa så du inte ljuger ..
så sa ilona ja kan vittna och så hämtar vi mamma nu och fixar ditt pass med så vi har det avklart..
vi åkte och hämta mamma. åker tillbaka så får vi gå till en gammal polis kvinna som skulle hjälpa oss.. så brevid henne satt han som hjälpte ilona med en annan kille och han var skit ung och skit läcker !!! så säger ilona; fan maria är han inte lik ........... så svarade jag joo.. sen jag bara SHULULULULUL DÄÄÄÄR DET ÄR MIN KILLE ! och den här gamla polis kvinnan skrattade så mycket och sa ursäkta? jag bara inget hahaha ! ilona säger därefter, du och JAG ska aldrig mer ut du skämmer ut mig haahhah.. mamma bara maria sluuta! haha det var jätte roligt om ni hade hört mig!
nu ska jag duscha :) puss /ma

Kommentarer
Postat av: ems,

HHAHAHAHHAHAHA FAAAAAAAAN ATT JA INTE VA DÄR :D snart börjar skolan, bomba mig då med roliga saker snälla :D

2009-08-02 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0