tiden går snabbt när man har kul..

det där kan faktist stämma, igår kännde man inte så var klockan redan mycket.
det var ju jobb igår sen åkte vi till syrran som bor i lindö, vi åt middag med henne och hennes familj. efter det åkte jag till sahaar hon hoppade på mig så gullig är hon! vi prata och prata om allt vi har missat men vi tog igen alltihoppa på fem minuter haha sköna! nazi är sjuk och har feber :S bad henne gå direkt till sjukhuset för fan det kan ju vara svininfluensan. och det har inte jag tid med haha ! hellre stå på den säkra siden än den osäkra..
jag och sahaar va hos henne iaf ett tag sen drog vi till charbel och va med grabbarna lite drev osv.. efter det gick vi en promenad och vi båda bara ohhhh vi vill ha kladdkaka så det blev fräcka frökens med en kladd kaka och loka! sen träffade vi på nemanja och gunay, länge sen =) .. efter det drog sahar till näz och jag hem .. här ska ni få lite bilder från de 2 senasta dagarna.. TIDEN GÅR SÅ SNABBT MED DIG SAHAAR! haha puss/mj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0