trött och sliten..

hej hopp alla !
kom precis hem från jobbet och ovanligt att varje torsdag ska chania planet vara försenat ..
har inte bloggat på läge det är just för att jag inte har haft den tiden eller orken .. har jobbat för fullt, varit förskyld och njutit av detta väder ..
igår va jag och sahaar med fäd och paul.. det var dubbel bröllop haha ! så kul jag har jämt med min kusin ..
efter det så gick vi till sahaar och kollade M.jackson min bror på tv.. sen kom ilona och jag åkte hem och sooooov !
vaknade upp klockan sex idag för jag skulle jobba klockan halv sju :( .. till halv sju på kvällen.. hade så mycket att göra idag och igår, har fått jobba lunch också dom här två dagarna efter som krille kocken är sjuk . ventilationen på flygplatsen var absolut inte rolig idag .. trodde jag skulle svimma av all värme och stress ! men snart kommer ilona ut från duschen och då är det dags för mig att ta en snabb dusch sen gå till sahar hon har ju färgat håret intressaaaaaant :D !!
ska jobba imorgon också. SEDAN PÅ LÖRDAG kommer vem hem?
jo min efterlängtade pojke SEBASTIAN ! oh tror inte förstår vad jag saknar den pojken, ska tillbringa hela lördagen med han =). och sndag jobb ! jobbiiiiiggtt ..
väntar också på att få svar från länstyrelsen att jag ska få börja köra .. ska köra med Centralas trafikskola, eller det heter YA trafikskola nu ! synd att nazi vart blåst, men nu vet ni GÅ INTE DIT!

puss o kram /maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0