trött&sliten

hej =) !!
hoppas allt är bra med er? jag mår perfekt förutom att jag är så trött och sliten, vill bara sova hela tiden. är så seg i kroppen.. utomland skulle inte skada just nu allså... men men vi får se vad det blir med det..
idag har jag jobbat sen 6 på morgonen.. har inte gjort så mycket förutom att jobba vara med syrran och igår tvingade mathilda mig till hugo och äta planka hon fick som hon ville också sedan satt vi på trägårn och tog det lungt sen hem för att sovaaaa ! idag ska jag nog lägga mig tidigt för jag börjar sex varje dag på vardagarna..
ska plugga teori innan också .. imorgon efter jobbet blir det kursen rikettan på YA trafikskolan.. kul att sitta där i tre timmar, men jag och mathilda lär hålla varandra sälskap :)!!
nu ska jag inte sitta och bara skriva eller jo kan också säga att sahar& nazi har det bra.. dom har kul med sofia som är här från dubai..
fick föresten resultatet idag från sjukhuset om min operation. skönt det var inget farlig..
skriver senare om jag har tid puss /mj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg in bilder då :) . De roligare med bilder.

2009-07-16 @ 22:04:27
Postat av: Anonym

bra att du uppdaterar maria

2009-07-17 @ 12:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0