ruttna

hej! ett tag sen jag blogga, har faktist glömt bort det helt och hållet :S !! har jobbat som sagt varje dag för er som inte vet om det , sen har jag varit med sahaar och mathilda.. inget speciellt har hänt för min del iaf.. bara att jag längtar lite till att skolan ska öppna igen faktist.. det ska bli otroligt skönt att börja och köra sista året sen heeeelllllt klar! och då är det pluggade och jobba tills man fyller 20 år..
idag åker min mamma och pappi till syrien skönt att vara ensam hemma och plugga teori men ändå kommer det vara tomt utan dom :(.. när man har dom hemma tänker man kan ni inte bara åka, men när dom väl gör det så tänker man NEEJ åk inte !
ska nu hoppa in och ta en varm dusch och ligga där i badkaret och koppla av riktigt ordentligt. min kropp ska få vara i lugn och ro!
efter det så ska jag göra mig i ordning sen dra till jobbet. JAG RUTTNAR DÄÄÄÄÄÄÄR ! haha ...
skriver senare. puss/m

ärligt talat jag saknar mitt låååånnnga hår!

Kommentarer
Postat av: ^^^

vart jobbar du nåsnstans ?:D du e jättesöt btw ;D

2009-07-31 @ 18:41:04
Postat av: maria

haha tack :) jag jobbar på norrköpings flygplats!

2009-08-01 @ 01:34:36
Postat av: ^^^^

Ok, va coolt :D va jobbaru med ? elle hur fick du jobbet där förresten, rätt udda ställe o jobba på för en ungdom ju :=) kram

2009-08-14 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0