en tjej är hora men en kille inte ??


Jag kom på en grej. Varföör ska en tjej bli kallad hora och inte en kille ?? . Tex, om man träffar en kille för en natt & båda vill ha samma sak (sex).. Så blir det alltid tjejen som bli slampa, hora osv., Medans killarna går med ett stort lende på läpparna och är stolt för han har fått en tjej . Och det sjuka är att både tjejen & killen va ute efter precis samma sak. Skillanden blev att tjejen fick ryktet hora & han fick ryktet kung efter sig.. Eller att killen kan ha sex med hur många som hälst medans tjejen, har hon sex med ett antal killar eller lättare sagt mer än 1 så kan hon vara en hora..  Förstår mig inte på sånt helt sjukt är dt.. Och en anna sak. När man frågar en kille, " är du oskuld ?? " då ler han alltid och säger va troru ?? eller " ahah ja?? " ..  men om en tjej skulle sagt så, så skulle hon blivit stämplad ?? .. varför kan inte tjejer har dt som killar?? var e dt för stor skilnad ?? vi har det de har behov av, och de har dt vi har behov av ?? so what ?? Vi tjejer har lika stor rätt.. men aja orkar inte blir irrterad mer :P ..
ska gå ringa frodo och lägga mig o sooovaaa djuuupt !!!!: ZzzzZzzzZZZzz // sahar



Kommentarer
Postat av: sejda hodzic

- tjejerna, det är nog ett klassiskt fenomen att tjejer som är med många killar lätt får dåligt rykte. men lixsom om faller nu är att en tjej haft sex med flera, so what? det är fortfarande en privat grej och ingen annan har rätten för att bry sig om det. men det fula är att det tar flera månader, år tills man byggt upp ett bra rykte och sedan så faller allt under jorden ifall man gör ett litet misstag. ligger med fel typ av kille eller kanske även strular med fel kille. jag hoppas verkligen att tjejerna blir starkare o starkare för att kunna säga ifrån.. för det vi gör, och vilka vi är med, angår ingen annan.





- killarna, jag tvekar att alla ser killarna som kungar ifall dom haft sex med många tjejer. visst, ligger det en viss status i att ha fått många tjejer på fall men ändå fan. jag personligen hade inte ens petat på en kille med en pinne ifall jag vetat att han legat med halva stan.. lixsom vad vore jag för killen då, annat än ytterligare en erövring?



det är även slöseri med tid på att ställa sånna frågor eftersom det är så som det är och det finns inget vi kan göra åt saken.. men ifall tjejer kan bli kallade för hora då kan killarna även bli kallade för manshora !!

2009-05-28 @ 07:17:23
URL: http://shodzic.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra skrivet babe /m

2009-05-28 @ 10:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0