01:43

Jag kan inte sova :(.. det är sjukt. jag är trött men dt går inte och somna. är hos nazi och hon sover som en björn.
aja tara och linus är mobbade ville bara tillläga dt.O att min älskling kommer om några dagarn. alltid lika kul :D o allt lika skönt att vara ensam hemma.(nästa helg) men saknar alltid mamma. har någon lagt märkte till dt här ?. jag o maria satt o diskutera om det.. När förldrarna är hemma, då man vill att de ska ut/åka bort eller något för att kunna vara själv hemma men när du väl har gått ut/åkt bort då längtar man tills de kommer hem, Dt känns tomt o tråkigt hemma då.Säkert bara jag och maria som känner så. jag ä mamma galen :D.. Men dagarna kommer som de kommer.. Ska nog försöka sova, dt är ändå sent. OCH JAG HAR VÄNT PÅ DYGNET. gaaaleet dåligt asså. för somna jag vid 11/12. nu 1/2 och vaknade halv 10,10 men nu 12 1... dt får inte fortsätta så. hhih hah nu undrar ni säkert. har inte människan skola ?? nä praktik. men skolan börjar på månda tror jag.. blää uussh!!! ajaa.
GODNATTT ALLA <3  //// saaa

pss tack pisho för hjälpen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0