090512

Hejsan alla söta läsare!
Nazaniin heter jag och är 19 år.
Jag har aldrig bloggat förut men Sahar hade en ide idag och det var att Jag,Maria & hon själv skulle skaffa en blogg tillsammans och skriva lite om saker och ting så nu ska vi testa och se hur det går,Vi hoppas på det bästa vet jag :)!
Vet inte vad jag ska skriva om just nu men jag kan ju börja med att berätta lite om mig själv och min dag.
Som sagt jag heter Nazaniin och jag är 19 år,Jag kommer från landet Iran.Bor i Norrköping med familjen och studerar för tillfället.Mer behöver jag nog inte säga.
Som ni ser så har jag två nära o kära vänner,Sahar&Maria som även deltar i denna blogg och min älskade Sofia som nu bor i Dubai och studerar(I miss you).
Nu kan jag väl börja berätta lite om min dag som har varit typ hur tråkig som helst.
Imorse vakna jag upp i min säng med sahar.dagen var typ planerad för vår del men men det går aldrig som planerat för mig och Sahar så det var ju lite ändringar men,no big deal..Vi skulle träffa Anders i kungsgård och ha ett lite möte men vi lata oss hos mig istället och hann inte i tid så vi gick hem till Sahar istället.Sahar skulle iväg och träna med Maria och jag fick vara ensam hos Sahar med hennes söta mamii och titta på en jätte bra film.Jag fick ett samtal under filmen och det var från körskolan och stackars Ninos lät hur arg som helst..Ahopp där missa jag en dubbelkörlektion till! Måste sluta va så slarvig och ta tag i allt har jag sagt varje dag men det funkar inte så bra det..
Sahar & Maria kom hem från träningen och hela dagen satt vi o titta på tv o lata oss  jag & Maria men lilla duktiga Sahar höll på o mixa o trixa med bloggen lite och den blev ju så fin som det blev,så ni vet är detta Sahars fina verk :)!
Btw så såg vi på Eurovision också.Alla var jätte duktiga måste jag säga men Turkiet & Armenia hade det lilla extra!men men resten får man ju se senare så det är ju inget man kan döma nu :)
Hursomhelst,just nu sitter jag hos Sahar och vi ska alldeles strax titta på en jätte rolig film (Rat Race) heter den.
Hoppas ni alla har en fortsatt trevlig kväll!
// Nazii
 
Här får ni en bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0