090517

tjeennnnaare !
kan börja med att säga att jag har vart jätte dålig på att skriva dom här dagarna, men har haft jätte mycket att göra faktiiiist ..
igår va vi tjejer på stan i ett par timmar och försökte leta present till nadja(nazis syster) iaf vi hittade det till slut =) .. då gick jag och nazi till henne och jag gjorde jätte fina tårtor hihi! under den tiden jag gjorde tårtorna IRRITERADE tony mitt huvve ohh ville döda han, sa till nazi snälla lämna inte oss två i köket för antingen dödar jag han eller han mig haha !
iaf där efter så kom alla och hade skit kul, dansade m.m jag har tyvärr inte några bilder men det har nazi & sahar dom kommer nog lägga upp :) ..
ohhh melodifestivalen va säääääämmmmst !!!!! ville att turkiet skulle vinna juh ..

nu sitter jag hemma vaknade för någon timma sen, ätit och nu gör jag manikyr på mina naglar..
ska jobba jobba idag också, och min syster tvingar mig promenera till flygplatsen med henne, får nog bli så. skönt att få röra på sig ...
aja ska hoppa in och ta en dusch och klä på mig, hörs/ ma

maria,damon,david & sahar(clubsensation)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0