090519

Hejsan kära läsare!
Klockan är strax 4 på morgon och jag kan fortfarande inte sova..lite konstigt det med tanken på att jag gick upp "ganska tidigt imorse".Är man lat så är man väl lat..
Vaknade upp vid 12 "ganska tidigt alltså" och lata mig framför tvn ganska länge och sen tog jag på mig något snabbt bara och rusa iväg till praktiken.
Har börjat prakticera på det gamla vanliga stället (Coffehouse) som jag tidigare prakticerat på.Hursom helst,jag börja praktiken kl 2 och jag lyckades vara där i tid men det enda jag hann göra var att byta om för kl 14:30 skulle jag övningsköra med min favorit Ninos.Det gick ganska bra på lektionen,har lärt mig att hitta dragläget ganska tidigt uppe i backar då bilar står bakom mig,innan var jag nära på att backa in i dem,o så har jag lärt mig o fickparkera,tror jag iaf..Imorn ska uppkörningen och teorin bokas men det blir nog någongång i Juli eftersom det inte finns några tidigare tider..blir så arg ju =(! Anyway,efter lektionen gick jag tillbaka till coffehouse och fick komma igång med allting som jag hade glömt,Var där till 18:00 ungefär och sen drog jag o träffa sahar och hennes söta mami på stan o vi tog en promenad hem till dem.jag fastna ju självklart där som vanligt då men jag lyckades iallafall ta mig hem kl 1 på kvällen tillsammans med cyckeln och sahar i sällskap :)
Imorgon ska jag ha en dubbel lektion o då ska vi ut på motorvägen och sedan är det work som gäller på coffehouse sen ska jag nog hem och vänta på sahar och ha en myskväll tillsammans med henne :)
Önskar alla en jätte trevlig dag :)!
BTW.Har någon nån aning om när det ska bli sommar o soligt i sverige?!Himmlen har varit grått i några dagar nu!=(
Puss/ Nazii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0