090522

Hej hopp :)!
Sitter här hemma hos Sahar med Marija och sjävklart Saharbabar då!
Har inte gjort så mycket idag förutom att vakna upp hemma och duscha och sånt sen iväg hem till Sahar och nu är jag här.
Sahar & Marija är i köket och lagar köttbullar och makaroner och nu skriker dem efter mig för dem vill ha sin goda sås till salladen,vill inte skryta men jag är expert på att göra sås till sallad..extremt gott måste jag säga :) hihi.
Idag fyller Lucifer år (Awat abbasi),grattis till honom och hoppas han har en underbar dag..vilket är nästan omöjligt med det här gråa och regninga vädret..Näär ska det bli sol o sommar?!?Äh vi får väl vänta finns inte så mycket och göra åt.
Som ni vet så är det Fredag idag och jag hade lite planerat...Otten what else?men men Sahar har visst lovat nån att sitta hemma ikväll så det blir inget med det...och jag går ju inte ut med nån annan än häxan sahar så det blir väl att sitta hemma och ta det lugnt med sahar hemma hos henne.
Jaja hur som helst..jag tycker det är ganska tråkigt att bara skriva om vad man har gjort o ska göra om dagarna..tror inte det är så intressant för alla om vad jag eller nån annan ska göra om dagarna så snart när jag orkar och har tid ska jag sätta mig ner och börja diskutera saker och ting som faktiskt kanske är lite intressanta :)
Men nu ska jag gå och göra lite god sås till salladen innan jag blir dragen ifrån datastolen..hihi
ha en underbar och mysig dag med denna dåliga väder
Puss&Kram / Na.
& denna bild e för en person som tycker om rött :) hihi

Kommentarer
Postat av: en som undrar...

jag hört han som tycker om den här färgen e tuuuuuuung?kan detta stämma?

2009-05-23 @ 16:47:21
Postat av: Na

jaa visst kan det stämma,han e gullig oxå :)

2009-05-23 @ 16:59:10
URL: http://samanaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha är han?men jag kan LÄTT säga hon är den gulligast...

2009-05-23 @ 19:53:46
Postat av: Na

jaa det kan jag med säga,men han e bara gullig mot mig :) i vanliga fall e han jätte farlig hihi

2009-05-23 @ 20:26:11
URL: http://samanaa.blogg.se/
Postat av: en:

haha mm han e suppeeeerfarlig:P



men du e nåt spec..du e gud finaste skapaelse!

2009-05-23 @ 23:11:50
Postat av: Na

mmm min förra backup ju :)

nu blir jag röd om kinderna igen ,sluuta :$

2009-05-24 @ 13:48:04
URL: http://samanaa.blogg.se/
Postat av: :

haha lovar du kan inte ha bättre back up..



verkar som det är lite knas mellan er

han säger du e kall o yani grym?

2009-05-25 @ 00:14:29
Postat av: Na

hmm neej det inte knaas mellan oss,eller jo det var det förut,han vet nog varför :@,men inte längre ju :)!

Jag ska ju få en nalle o min röööda bikini =D

ohh guud han e så gulllig :$

2009-05-25 @ 13:47:52
URL: http://samanaa.blogg.se/
Postat av: :

haha det är bra ni e back on traack:)



haha exaaaaakt en röd o grym:)

2009-05-25 @ 16:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0