090530

Hej kära läsare!
Iförrigår var jag på otten med tjejerna och som dem flesta vet så var även kevin lyttle där och hade en wonderful uppträdande.Jag ska berätta en liten hemliis men Shhhh (Kevin Lyttle är jätte ugly) :$..Men han har jätte jätte fin röst måste jag erkänna!
Anyway vi tog taxi hem till mitt hjärta Sejda och skulle "sova" där men men det blev ingen sömn för min del eftersom min älskade pojkvänn och jag ville träffas så vi träffades vid 5 medans Sahar och Sejda sov som små bebisar..vi tog en runda till linköping och var i utkikstornet och pratade massa skit om allting.I lööve it!hihihi
Éfter en lång pratstund med min älskling så kom vi hem till mig och la oss,han somna direkt men jag va uppe o kolla på bland annat  våra bästa år och smallville och massa andra roliga serier..senare när jag lyckades väcka honom vid halv 9 på kvällen åkte vi och hämta Sejda och Nori och käka på SpiceyHot ( I lööve that to,hihi),Jag och sejda hyrde en film och åkte hem till mig och skulle ha myspys men men det blev aldrig så för sent på kvällen åkte vi till efterlängtade söderköping och gick upp för nästan alla trappor hihi,skönt var det..iaf vi sov ingenting tills nuuu då kl e 10:00 på morgon och nu ska vi ha en "liten" Roadtripp..Först ska vi åka till Sthlm och sedan till Helsingborg och Göteborg..Jag,Min älskling Toni och Nouri och sjvklart älskade Sejdaaa!
we're going to have some fun,..Hell yeah!
Har inte sovit på 2 dagar nu och jg är hur pigg som helst,kan ju bero på 108298982 Redbull jag har druckit..BadGuuurl Nazii!!
Nu måste jag gå och torka håret och packa lite :)...Bilder kommer lite senare men än så länge kan ni få se en bild på mig och min pojkvän Toni!
Puss puss // Naziii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0