13:48

hej hopp allihoppa !
sitter i skolan och gör ett arbete om homosexuella och adoption.. vad ska man tycka om det egentligen? man är ju gjord för varandra, kvinna och man. är absolut inte imot lebbar eller bögar. men det är ju mest synd om barnen i framtiden
- jag har ingen mamma utan två pappor? barnen blir mobbade m.m på något sätt tycker jag dom ska få adoptera men ändå inte.. iaf har precis haft hantverksteknik och för ni som inte vet det är en ny linje om naglar,make up, hår, mode, design och hudterapeut.. hade naglar idag fick göra olika dekorationer eller hur det stavas haha !
och en sak min lärare irriterade mig till max idag ohhhh måste få bra betyg i den kursen ska döda mig nu framöver.
efter skolan ska jag till stan o köpa en jätte fin klänning till min älskade kusins dotter i södertälje LÄÄNGTAR ! med sahar såklart hah.. sen märker vi vad som händer hööörss ! /ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0