13:55

Hej gott folk!!
Mitt namn är sahaar lindaa, Jag är18 år och kommer från Iran.
Tänkte bara pressentera mig lite smått.
Just nu sitter jag hemma, har just vart ute och kollat på¨hur nazi kör. Jätte duktig är hon. Gud jag är så hungri och irriterad. varför vet jag inte. jag vet inte va jag ska skriva. ja är kass på det. iaf ja har haft 3 blogg tidigare. men dt va sällan ja skrev något. så ja tyckte att ja nazi och maria borde ha ett ihop kanske lyckas bättre med dt. hihi. Ska äta duscha., sen gå till min körskola,, sen hem till nazi och kolla på film & sova där :D  skriver mer senare. ha dt bra :D / sa


Hej ja heter sahar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser inte vad ni skriver? . de e helt svart ju ? . aassååå texten

2009-05-13 @ 17:34:20
Postat av: Sofiaaa eran Goz!

Så söööööööötaaaaaaaaaaaaaa <3 bebisar... men ja fattar inte hur man lägger länk sådär :( på profilen

2009-05-13 @ 21:57:04
URL: http://soufya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0