18:59

asså dt e är helt sjukt. maria och en av läsarna säger att texten inte syns ??.. jag har kollat från tre olika datorer. alla ser likadant ut ??.. aja ska se va maria säger när ja ser henne. ..

juste idag när jag va i skolan så visa en kompis mig en blogg. som va helt sjukt
www.binkaby.blogg.se
förstår inte att man vågar sätta ut såna bilder. helt dum i huvet måste man vara alltså !!
och sen okej om man såg bra ut hade bra kropp och så,  inget fel att vara fet ( jag själv är dt ) men fult med såna bilder då!! alltså fult över huvudtaget me såna bilder. anna grej om man har de för sig själv, o sin pojkvän då jag förstår men man behöver inte vissa upp sig för hela svenska folket. aja alla tycker olika../ sa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0