20:27

Dålig uppdatering idag, har haft fult upp. vaknade och började direkt städa. med klor in o ut i hyllerna i köket.  gjorde om lite och städa o städa i flera timmar. sedan var dt att fixa 3 garderober och det gjorde jag snabbt. Duschade och gick in till stan, för maria skjulle köpa en jätte fin kläning. finns inga kvar :( men skulle ändå inte få på mig en sån klänning. blir gaaaaalen asså.,, iaf åkte till kungsgård me ilona o maria för de skulle röka en stund och softa. sen skjusa de mig hem och de åkte för att jobba. Nazi ringer och ber mig komma till kunsgatan för att hon ska äta. när ja kommer ner så bestämer hon sig för att åka hem och äta. så jag gick hem igen. blää.
som sagt så är dt fredag ikväll. några planer har jag inte för kvällen. med dt dyker alltid upp något. Kan vara sista min oxå.. alltid lika kul..  Längtar tills min älskling kommer. shuuhu ... aja ska kika in andras blogg nu lite. sen kolla på tv och se vad som händer ikväll haha..  haa dt // sa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0