22:31

hej alla..
vi sitter här kommit hem från träningen vi sitter hemma hos sahar.. precis ätit och pratat med nabila (sahars mamma), hon är så god =) .. iaf vi har lite bilder från våran tränig idag, fan vi dödade oss haha ! sommar snart yeeaah..
vi hade uppvärminig sen körde vi styrke på hela kroppen. imorgon efter skolan ska jag till sahar och vi ska stor städa här hemma .. mitt hem också är det haha !
hoppas mitt prov går bra imorgon, kan ju allt så resultatet måste vara bra !!!!!.. / ma

träningen vart sent. skulle igentligen träna någon gång vid 12 men vart 8 ist.. gick påå rullbandet jätte länge. för vi prata om massa och kolla på eurovision bara lite i början. hihi arash va duktig. men dt som är tråkigt att han upprepar versen 10- 15 gånger. dt blir uttjatta. MARIA GICK HEM NYSS :( ... aja ska ringa min älskling, sen sova. För har lovat mamma att städa hela hallen och köket IN&UT .. tihih. aja här kommer litte bilder / sa...

 
jätte fin bild, jag tog / sah haha

 
 
 
 
maria är jätte lik mathilda på bilden :P 


Okej nu kanske ni tänker, va är dt här för h**er som lägger ut såna bilder ?? .. men jagf tycker inte dt är något fel med de. eftersom dt ser precis ut som en vanlig tuptopkläning. fast man har tanken på att dt är en handuk och man tänker hon är naken under och nyduschad. men dt kan man vara under en klänning oxå. men ni får tolka dt hur ni vill. jag tycker att dt är helt vanligt bara att dt är en handduk, & en klänning kan visa mer än än dt här :P

Kommentarer
Postat av: stre

visa likagärna tutten

2009-05-14 @ 23:16:56
Postat av: Anonym

skit i att ni tar såna bilder, det är sexigt..

ja tänkte mer, VEMFAN tar me sin kamera till gymet och BASTUN? hahahahaha

2009-05-15 @ 02:07:47
Postat av: Amin Von kartellen

HAHA , hon flachar me MINA mjukiiiis också

2009-05-15 @ 11:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0