äntliiiiggeeen !

äntligen är jag klar med mina arbeten, bara idrotts ergonomin kvar, det får jag ta imorgon för hittade inte pappret hemma..
kollade på våra bästa år också med syrran, har varit så skönt att bara vara hemma hela dagen och ta det lungt och göra allt avklarat..

satt och läste tidningen så stog det en artikel om en 60-årig man som hade frågat en 7-årig flicka om hon ville följa med han in i skogen och klappa hans hund och så skulle hon få godis.. men som tur är att hon inte följde med han. det var klockan 8 på morgonen på torsdagen.. herregud att folk kan göra något sånt :S helt sjukt..

iaf nu ska jag nog gå lägga mig och goooosssa med min ängel sebastian.
imorgon blir det en bra väckarklocka haha han kommer hoppa på mig.
längtar tills torsdag ......

godnatt / ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0