...

Vi uppdaterar ganska dåligt. ser jag..
jag har själv inte haft tid. Jag skriver så fort jag får möjligheten att skriva.. Eftersom jag har två småbröder att passa (mamma är inte hemma tills mån) och de sitter jätte ofta vid datan om de inte är ute, så jag måste plocka städa diska laga mat till de. IDag vakna jag tio jätte skönt.. men var helt död. Började med att städa huset. cykla ner till netto för att handla och laga mat. men kom inte på vad ja skulle laga. när jag såg brunsås så tänkte jag KÖTBULLAR POTAIS BRUNSÅS.. så jag köpte allt. gick hem och laga. men nej nä jag lagar så sticker snorungarna ut och leker. så fick äta maten tsm med frodo.Iaf. nu har alla gått ifrån mig. jätte tråkigt.vet inte vad jag ska göra. Maria o mathilda är i stockholm och nazi säkert me tony (hennes kille).... Själv så har man en idiot till kille som hatar o hitta på saker.. blä hahah..
ääh ska nog gå o kolla på film eller något..
Vill ut imorron :( någon som vill till otten med mig ??? ..


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jättebra blogg tjejer! Fortsätt med det bra jobbet , och skriv oftare! och skit i alla horungar som kommenterar fucking skitsaker! NI ÄR BÄST TJEJER! PUSS FRÅN KATARINA DEN FINA SEXIGA OCH UNDERBARAAAA !!! :D puss till sahar, puss till nazi och pusss till marijaahhhhh !!!!

2009-05-21 @ 16:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0