.

igår kväll åkte vi till lnkg för att fira awat. vi åkte upp till ryd och träffa de. sedan åkte vi stan. Vi alla skulle ut och festa men  jag o nazi sket it vi skulle hem . men sån otur vi hade så missa vi tåget. men vi fixa skjus hem till nrkg. Vi va hemma halv 5. åkte till statoil och köpte litte käk och chooklaad mmmh.. sen gick vi hem till mig och sov. När vi vakna så såg vi tony över vårt huve haha. han hade kommit för att fråga om vi ville fiska tsm me honom. efter ett tag gick han och vi skulle höra av oss när vi va klara. Vi gick upp började diska, dammsuga, skurra och allt annat. Jag fixa fin frukost. När vi va klara så kom sejda. Och nu sitter vi alla i vardagsrummet och snackar.. Vi väntar på maria och sen ska vi hitta på något ..
jag har jätte tråkigt och små irriterad, varföör vet jag inte

juste igår sncka vi om att vår blogg kanske är tråkigt för folk. lxm vem vill veta va vi gör om dagarna. Så vi har kommit på lite saker vi ska ta upp på bloggen. och dt lär ni se va dt blir :P ..

& jag älskar mina två telefonener som jag har fått av min älskling. varför vet jag itne. nt för de e så spec men jag älskar de.. Prada(LG) slockna från ingenstans. Och nu min Sony erikssonn W890i som jag fick förigår..  helt underbar ä han <3  /saa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0