.

så jobbiiig dag idag. började me att ja vakna och vart irriterad för jag vakna kl 12 och jag börjar då. fick panik.. hade inte heller städad som jag skulle för mamma var på väg hem efter 5 dagar... på vägen till jobbet rasa hela min dag och sommar .. efter praktiken träffade jag på maria vi köpte lite roliga saker. Fick med mig en blommig kjol. (nej inte som marias haha) En randig tunika (som marias ) och en svart klännig. mer fick jag inte tag på eftersom min mamma ringde och bad mig åka till akuten. Min skadade bror har tydlig fått någon slags sprika i benet, så har har fått gips nu :P satt där i 6 timmar tsm me honom o nazi.. Och nu väntar jag på sejda.. pussss /sahaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0